"> زیستن در اکنون |

زیستن در اکنون

زیستن در اکنون

زیستن در اکنون

نوح الکریف

ترجمه‌ی محسن شعبانی، پریسا گودرزی

ممکن است این‌طور به نظر برسد که رنج‌های ما در زندگی محصول عدم کفایت ما، و آدم‌های زندگی ماست. اما ما این امکان را داریم که کشف کنیم همه هیجانات ناخواسته ما ناشی از باورهای ما درباره این شرایط هستند. برای رسیدن به شادکامی، به جای تلاش برای تغییر شرایطمان، باید دست از اعتقاد به باورهایی که شادکامی را از ما می‌گیرند برداریم.

اگر یک شخص غریبه به شما بگوید “قرار است فردا جهان به پایان برسد” و شما سخن او را باور کنید، احتمالاً دچار ترس می‌شوید. اما اگر این سخن را باور نکنید چه تاثیری بر شما خواهد گذاشت؟ احتمالاً هیچ! اگر سخن دیگران را باور کنیم از آن سخنان متاثر می‌شویم، اما اگر سخن دیگران را باور نکنیم دیگر قدرت تاثیرگذاری هیجانی بر ما نخواهند داشت.

در مورد چیزهایی که در ذهن شما می‌گذرد نیز همین امر صادق است. اگر باوری منفی درباره خودتان یا زندگیتان داشته باشید این باور یک هیجان ناخواسته در شما به‌وجود خواهد آورد. اما اگر به چنان چیزی باور نداشته باشید آن هیجان ناخواسته نیز در شما شکل نخواهد گرفت.

این کتاب به شما کمک می‌کند صلح درونیِ زندگی در لحظه اکنون را تجربه کنید. برای این کار باید باورهایی که هیجانات ناخواسته شما را به وجود آورده‌اند شناسایی کنید و دست از اعتقاد به آن‌ها بردارید.

خرید کتاب “زیستن در اکنون” از بهان بوک

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما محفوظ می ماند


*